A kind of a "dangerous supplement", marked, scarred on a body, post-orgasmically, always, already in anticipation of (a) crisis OR for a desert avec 'agape'. Mindb(l)ogg(l)ing Noise. "Avalanche, would you share my last pursuit?" (Baudelaire)

Wednesday, July 29, 2009

To Hell With Thoreau!*

A mercurochrome agony down the west.



'It is this silence that frightens me - the silence-'
The Consul read this sentence over and over again, the same sentence, the same letter, all of the letters vain as those arriving on shipboard in port for one lost at sea, because he found some difficuly in focusing, the words kept blurring and dissembling, hisown name starting out at him : but the mescal had brought him in touch with his situation again to the extent that he did not now need to comprehend any meaning in the words beyond their abject confirmation of his own lostness, his own fruitless selfish ruin, now perhaps finally self-imposed, his brain, before this cruelly disregarded evidence of what heartbreak he had caused her, at an agonized standstill.
'It is this silence that frightens me'
UTV 346



*Malcolm Lowry turned 100 yesterday.

New lamps for the old

The house site:


















Alla ethimises mou ton Nils Holger Moormann
















Walden for Sale

Monday, July 27, 2009

About Time


















But the bell rings, and I must get off the track and let the cars go by; —
What's the railroad to me?
I never go to see
Where it ends.
It fills a few hollows,
And makes banks for the swallows,
It sets the sand a-blowing,
And the blackberries a-growing,
but I cross it like a cart-path in the woods. I will not have my eyes put out and my ears spoiled by its smoke and steam and hissing. ("Sounds" Walden)



















For fall colored leaves (or autumn coloured leaves) go to Diasporos.

Merce Is Dead (1919-2009)


"US choreographer Merce Cunningham, widely recognised for revolutionising modern dance, has died aged 90."

Wednesday, July 15, 2009

Tuesday, July 14, 2009

P(O)UTIN FOREVER



YDP t-shirts for 10E through APOTHEKE (+99764816)

Sunday, July 12, 2009

47.11 - Feeding Mia Farrow



YERVANT DER PARTHOGH: 47.11 - Feeding Mia Farrow
APOTHEKE 13 - 20 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009

Ταυτόχρονα με την ραγδαία, πρόσφατη μεταμόρφωση των τεχνολογιών της παρακολόυθησης και ακρόασης γεγονότων από μέσα όπως το Youtube και τα blogs, διαφοροποιήται και η πραγωγή της συλογικής μνήμης ως επίσης και η αντίληψη του 'τραυματικού' . Ένα απέραντο αρχείο ιδωτικών και τοπικών γεγονότων ως επι το πλείστον συγκρουσιακών εχεί διαμορφώσει τον σύγχρονο διεθνή κοινό τόπο, που στην συνέχεια επανιδιοτικοποίηται και χρησημοποιήται ανάλογα. Το έρωτημα του ανήκειν γίνεται ερωτηματικό της ψηφιακής μας μνήμης, της ευκρίνιας και του κάδρου της εικόνας, όπως αυτή παραμένει καταγωγικά ανεξιχνίαστη. Η πρόσφατη - αποτυχημένη - απεργία πείνας της Mia Farrow για το Darfur από το Connecticut, μια κραυγαλέα ιδιωτικοποιήση ενος διεθνόυς προβλήματός και μια αλλίωση του αρχείου της διασποράς του ως ειδικότερα τοπικό, αποτέλεσε το έναυσμα για τον Yervant Der Parthogh, να επισκευθεί το προβληματικό από πλεύρας ιδιωκτησιακού καθεστώτος, ιδιωτικό του αρχείο κινηματογραφήμενών συγκρούσεων και να διερωτηθει μέσω της ανακατασκευης του για τον ρολο του θεατή-δημιουργού στην διαδικασία αναδιανομής ρόλων και δικαιωμάτων χρήσης. Φέρνωντας μαζί τεχνικές δανεισμέμένες από μουσικά video clips, πολεμικό ρεπόρταζ και μεθόδους παρακολούθησης το έργο του Yervant Der Parthogη '47.11 - Feeding Mia Farrow' συνθέτει ένα τρίτο αρχείο μεταξύ ιδιωτικόυ και δημόσιου, μεταξύ ενημέρωσης και αποξένωσης, μεταξύ πνευματικής ιδιοκτησίας και πνευματικής τρομοκρατίας. Ανιχνεύει έτσι τροφή για την μετεξέλιξη του αρχείου και των χρήσεων του, μακρία από έμμονες ανορεξικές, ιδιωτικοποιήσεις αλλα όχι και τόσο μακρία από την τηλεόραση του σπιτίου μας.

Το '47.11 - Feeding Mia Farrow' αποτελεί το πρώτο απο μία σείρα επικέψεων του Yervant Der Parthogh σε αρχεία και τράπεζες μνήμης. Τον Νοέμβριο θα παρουσιαστεί από την APOTHEKE η βίντεο-εγκτασταση "Around The Silence" ενω ετοιμάζεται και το βιβλίο φωτογραφιών του με τίτλο "Walking Through Rooms And Stopping".

Yervant Der Parthogh, 47.11 - Feeding Mia Farrow
Εγκαίνια Έκθεσης: 13 Iουλίου 2009, 20:00
Διάρκεια Έκθεσης: 13 - 20 Iουλίου 2009, 17:00 - 21:00
APOTHEKE, Κλεάνθη Χριστοφίδη 23, Πάροδος Λεύκωνος, Παλία Λευκωσία
Πληροφορίες: 99764816



YERVANT DER PARTHOGH: 47.11 - Feeding Mia Farrow
APOTHEKE 13 - 20 JULY 2009

The recent, radical transformation of the technologies of observing and auscultating unfolding events via media such as Youtube and blogging, differentiates the production of collective memory as well as the context and meaning of 'trauma'. A vast archive of private, local, mostly confrontational events defines today's international communality, a communality which in turn is re-privatised and appropriated accordingly. The quest-ion of belonging becomes a query regarding digital memory, the resolution and framing of images, provided the images themselves remain genealogically untraceable. Mia Farrow's recent - failed hunger strike for Darfur from Connecticut , a screaming privatization of an international issue and a shift in its dissemination as of a specific local archive, triggered Yervant Der Parthogh's visit to his own archive of problematically copyrighted filmed conflicts. A visit which immediately becomes aporetic vis-a-vis the role of the viewer-author within the broader process of redistributing parts and permits in such an archive's reconstruction. Bringing together techniques from music videos, war reportage and CCTV surveillance, Yervant Der Parthogh's 47.11 - Feeding Mia Farrow synthesizes a third archive in-between public and private, briefing and alienation, in-between copyright and cultural terrorism. 47.11 -Feeding Mia Farrow thus traces supply lines to nurture the peripeteia of the archive and its uses, supply lines unadulterated by the amassing ravingly anorexic privatizations yet not that far from our domestic t.v. sets.

'47.11 - Feeding Mia Farrow' is the first of a series of visits by Yervant Der Parthogh to archives and data banks. In November APOTHEKE will present his video-installation titled "Around The Silence", while he is also currently working on a photo-book titled "Walking Through Rooms And Stopping" which is to be published in early 2010.

YERVANT DER PARTHOGH: 47.11 - Feeding Mia Farrow
Opening: 13 July 2009, 20:00
Duration: 13 - 20 July 2009, 17:00 - 21:00
APOTHEKE, 23 Kleanthi Christofidi Street, Off Lefkonos, Old Nicosia
Info: 99764816

Sunday, July 05, 2009

ART IS DIFFICULT - GET OVER IT!


Phileleftheros, Sunday, 5th July 2009, p. 44*



ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ
Αpotheke, ένας καινούργιος χώρος γεννιέται
Με τη Μαργαρίτα Παρασκευαΐδου
ΕΝΑΣκαινούργιος χώρος για τα σύγχρονα εικαστικά δρώμενα έχει δημιουργηθεί στην παλιά Λευκωσία, περιοχή Φανερωμένης. Στον χώρο έχει δοθεί το όνομα Αpotheke, μια εύστοχη ονομασία αν αναλογιστεί κανείς ότι παλαιότερα ήταν μια αποθήκη και ότι βρίσκεται σε μια οδό γεμάτη με αποθήκες. Πρόκειται για μια ιδιωτική πρωτοβουλία των Κωνσταντίνου και Δημήτρη Ταλιώτη. Η πρώτη έκθεση που παρουσιάστηκε ήταν του Κωνσταντίνου Ταλιώτη με τίτλο «Love at last sight» (Έρωτας με την τελευταία ματιά) και είχε διάρκεια από τις 19 μέχρι τις 30 Ιουνίου. Πρόκειται για μια σειρά από έξι φωτογραφίες, που σαν κοινό παρονομαστή έχουν σενάρια καταστροφής.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ίδιου του καλλιτέχνη προσπάθεια του είναι να διακωμωδήσει την εμμονή του ανθρώπου με την ιδέα της καταστροφής σαν κάτι το καταλυτικά αποκαλυπτικό, παρουσιάζοντας πτυχές της διαδικασίας της διάλυσης. Η διακωμώδηση γίνεται εμφανής μέσα από την επιλογή των τίτλων των φωτογραφιών όπως για παράδειγμα «Where Ι signal you where you go» παρμένο από την κυπριακή φράση, «πού σου νεύκω, πού πάεις» ! Αυτό που είναι εμφανές είναι ότι οι φωτογραφίες σαν ξεχωριστές οντότητες δεν θα κατόρθωναν να μεταδώσουν στον θεατή τα διάφορα μηνύματα.
Για την κατανόηση της έκθεσης σαν όλο καθώς και για να μπορέσει ο θεατής να την διαβάσει με τον «σωστό» τρόπο είναι απαραίτητο τόσο το κριτικό σημείωμα του καλλιτέχνη, αλλά και οι τίτλοι των φωτογραφιών. Αυτό οφείλεται κυρίως στον σχετικά περίπλοκο τρόπο σκέψης του καλλιτέχνη και στον τρόπο που συνδέει μαζί τις διάφορες οπτικές και φραστικές πληροφορίες για να εκφράσει αυτό που θέλει να πει. Η διερεύνηση που χρειάζεται για να κατανοήσει κάποιος τι προσπαθεί ο Κωνσταντίνος να εκφράσει μπορεί να απωθήσει ορισμένους που είναι έτοιμοι να βγάλουν βιαστικά συμπεράσματα. Γίνεται όμως εμφανές ότι ο καλλιτέχνης δεν ενδιαφέρεται για τους περιστασιακούς ενδιαφερόμενους, αλλά αποτείνεται σε άτομα που θα προβληματιστούν μέσα από την δουλειά του και είναι έτοιμοι να δώσουν προσοχή στο τι έχει να πει.
Σε αυτούς απευθύνεται και με αυτούς θέλει να ανοίξει διάλογο. Όσοι πιστοί προσέλθετε.

Συνέχεια στις εκδηλώσεις του πολυχώρου Αpotheke δίνει η έκθεση φωτογραφίας του Ορέστη Λάμπρου με τίτλο ΝΙC. Η έκθεση θα έχει διάρκεια από τις 3 μέχρι τις 10 Ιουλίου. Ο καλλιτέχνης φωτογραφίζει το εγκαταλελειμμένο αεροδρόμιο Λευκωσίας που έχει σαν διεθνές κωδικό όνομα σύμφωνα με την ΙΑΤΑ, ΝΙC. Οι φωτογραφίες αποτελούν μέρος της καταγραφής του Αρχιτεκτονικού μοντερνισμού της Κύπρου.
Αναμένουμε με ενδιαφέρον τις επόμενες εκδηλώσεις και τη γενική εξέλιξη του χώρου.
* Η Μαργαρίτα Παρασκευαΐδου είναι κριτικός Τέχνης.


*Three pages after an admitedly stale interview of Giwrgos-Ikaros Babasakis

Thursday, July 02, 2009

NIC



Ορέστης Λάμπρου: NIC

Ο Ορέστης Λάμπρου, συνεχίζοντας την έρευνά του στην ανθρωποκεντρική καταγραφή του Κυπριακού Αρχιτεκτονικού μοντερνισμού με μέσο τη φωτογραφία παρουσιάζει στη APOTHEKE, έκθεση φωτογραφίας με τίτλο NIC.
Ο καλλιτέχνης, εισβάλλει στο εγκαταλελειμμένο αεροδρόμιο Λευκωσίας (ΝΙC), και φωτογραφίζει άλλες όψεις του κατ ‘εξοχήν συμβολικού κτίσματος της σύγχρονης αρχιτεκτονικής ιστορίας του νησιού.
Αναδεικνύοντας σχεδιαστικές και διακοσμητικές λεπτομέρειες του κτιρίου οι φωτογραφίες το Ορέστη Λάμπρου, ξεφεύγουν από την αισθητική των ρομαντικών αφηγήσεων και εστιάζουν στην αυτόνομη αισθητική του κτηρίου.
Οι φωτογραφίες, με γενικό τίτλο NIC (το διεθνές κωδικό όνομα του αεροδρομίου Λευκωσίας σύμφωνα με την IATA), αφηγούνται τόσο την εγκατάλειψη όσο και το αποκορύφωμα μιας διαδικασίας τοποθέτησης της αρχιτεκτονικής ταυτότητας πέρα από τοπικές και εθνικές επιρροές.

Εγκαίνια: Παρασκευή 3 Ιουλίου στις 20:00
ΑPOTHEKE, Κλεάνθη Χριστοφίδη 23, Πάροδος Λεύκωνος, Παλία Λευκωσία
Διάρκεια Έκθεσης: 3 - 10 Ιουλίου 2009
Ώρες Λειτουργίας: Δευτέρα - Σάββατο, 17:00 - 21:00
Πληροφορίες: 99764816



Orestis Lambrou: NIC

Continuing his anthropocentric, photographic research into Cyprus' architectural modernism, Orestis Lambrou's exhibition at APOTHEKE, titled NIC, find the artist invading the deserted Nicosia International Airport to photograph this quintessentially symbolic of the island's recent architectural history building. Exposing its design and decorative details, Orestis Lambrou's photographs, avoid the romanticized aesthetic clouding the airport's building and instead focus on its autonomous aesthetics as a build structure.
The photographs at NIC (the IATA code name for the Nicosia International Airport) narrate on one hand the historical traces of abandonment, yet on the other they recount a climactic moment in Cyprus' attempts to formulate an architectural identity beyond local and national influences.

Opening: 3 July 2009, 20:00
APOTHEKE, 23 Kleanthi Christofidi Street, Off Lefkonos, Old Nicosia
Duration: 3 - 10 July 2009, 17:00 - 21:00
Info: 99764816

Wednesday, July 01, 2009

Sante!


Untitled (Ideological Smoking Or 'Εμπρός για μια Ελλάδα νέα!'), 1st July 2009

Blog Archive