A kind of a "dangerous supplement", marked, scarred on a body, post-orgasmically, always, already in anticipation of (a) crisis OR for a desert avec 'agape'. Mindb(l)ogg(l)ing Noise. "Avalanche, would you share my last pursuit?" (Baudelaire)

Saturday, April 17, 2010

Wednesday, April 14, 2010

PSEUDO-CONCEPTUAL EPHEMERA



ΓΛΑΥΚΟΣ ΚΟΥΜΙΔΗΣ
PSEUDO-CONCEPTUAL EPHEMERA
APOTHEKE
15-24 Aπριλίου 2010

Δελτιολογικά Εφήμερα

Εις το ελάχιστον του εμβαδού των 20 τετραγωνικών μέτρων, καθώς και επί της φυσικής παλαιώσεως των τοιχωμάτων της, η APOTHEKE θα φιλοξενήσει από την Πέμπτη 15 Απριλίου, έως και τo Σαββατο 24 Απριλίου 2010, τρία επί τούτω συνταχθέντα εικάσματα του Γλαύκου Κουμίδη, υπό τον γενικό τίτλο «PSEUDO-CONCEPTUAL EPHEMERA».

Πρόκειται για μια σειρά εικασμάτων που τείνουν να αναδείξουν τρία τινά: Τη σαγήνη της συντεταγμένης αποκλίσεως από την οριζοντιότητα, την ευφροσύνη του εν παραβύστω φυγοκέντρου, και τέλος, τη ματαιότητα της αποτάξεως του αλογίστου.

Παρεμφερές έκθεμα, αλλά και έναυσμα για την πραγμοποίηση της διελεύσεως του Γλαύκου Κουμίδη από την APOTHEKE, αποτελεί η συνομοταξία των φιλοτελώς σεσημασμένων ταχυδρομικών δελταρίων, τα οποία ο καλλιτέχνης απέστειλε προσφάτως από την Κολoνία της Γερμανίας, τόπο διαμονής και εργασίας του, προς την αξιότιμη Διεύθυνση της APOTHEKE, στην Οδό Κλεάνθη Χριστοφίδη Αρ. 23, Lefkosia 1011, ZYPERN.

ΓΛΑΥΚΟΣ ΚΟΥΜΙΔΗΣ
PSEUDO-CONCEPTUAL EPHEMERA
APOTHEKE, Κλεάνθη Χριστοφίδη 23, Πάροδος Λεύκωνος, Λευκωσία
Opening Party: 15 Απριλίου 2010, 20:00
Διάρκεια: 15-24 Απριλίου 2010, Δευτέρα – Σαββατο, 17:00 – 21:00
Πληροφορίες: 99764816 ή http://www.apothekecontemporaryarts.com



GLAVKOS KOUMIDES
PSEUDO-CONCEPTUAL EPHEMERA
APOTHEKE
15-24 April 2010

Deltiological Ephemera

Αcross its 20 square metres and on its aging, eroding walls, APOTHEKE will be hosting from Thursday 15th April to Saturday 24th April 2010, three ad hoc works by Glavkos Koumides, under the title PSEUDO-CONCEPTUAL EPHEMERA.

These works, as a series of conjectural pictographies, attempt to highlight the beaming allurement of a co-ordinated deviation from horizontality, the elation integral to an almost mystical centrifuge, as well as the futile end of all efforts to repudiate the excessive and the absurd.

Alongside these works, an arrangement of the not only philatelically significant post-cards, recently send by the artist from Cologne, where he lives and works, to 'APOTHEKE, 23 Κleanthis Christofides Street, Lefkosia 1011, ZYPERN', and which additionally kindled Glavkos Koumides' ephemeral passing through APOTHEKE, will also be exhibited.

GLAVKOS KOUMIDES
PSEUDO-CONCEPTUAL EPHEMERA
APOTHEKE, 23 Kleanthis Christofides Street (Off Lefkonos St.), Nicosia
Opening Party: 15 April 2010, 20:00
Duration: 15-24 April 2010, Monday – Saturday, 17:00-21:00
Info: +357 99 764816 or http://www.apothekecontemporaryarts.com

Monday, April 12, 2010

Στον θάλαμο του μυθογραφφ

"
Την εποχή πριν απ' την Εποχή των Χιλίων Πολέμων, δηλαδή τον καιρό των Επιδεινώσεων, ήταν μαζεμένοι καμιά δεκαπενταριά μέλη μιας επαναστατικής οργάνωσης, της Πρώτης Ιανουαρίου - ή Πρωτοχρονιάρηδες - που μαζεύτηκαν σε μια άδεια γκαρσονιέρα πολυκατοικίας για να παραλάβουν εκεί μία παραγγελία ημιαυτόματα όπλα, ποικιλία διάφορες μάρκες, αλλά μόλις πληρώθηκεν ο μικρός που τα παρέδωσεν κι έφυγε τους έπιασε το άγχος και η παράνοια μήπως τους έριξεν ο έμπορος και τους επήρε όλα τα λεφτά δίνοντας τους σκάρτα όπλα ή και σφαίρες μπαγιάτικες κι έτσι αρχίνησαν να ρίχνουν ριπές ανά τρεις, όλοι μαζί στριμωγμένοι στο δωμάτιο, την κουζινίτσα και το μπάνιο της γκαρσονιέρας, με τα Uzi, τα Heckler und Kock H.K.33, τα κοντόκαννα επαναληπτικά κυνηγίου, τα τσέχικα Scorpion CZ61, τα Armalite και τα αμερικάνικα MAC M.10, αναμαλλιασμένοι, αφρισμένοι και με γουρλωμένα μάτια, μέχρις που κάνανε κόσκινο την γκαρσονιέρα, τοίχους, ταβάνια, πατώματα, χέστρα, μπάνιο, ηλεκτρική κουζίνα, ψυγείο και νεροχύτη και εξάντλησαν και όλες τις σφαίρες, και όταν κατάλαβαν το τί έκαναν πανικόβλήθηκαν μπας και πλακώσουν η αντιτρομοκρατική μπασκινερί με το σαματά και αμέσως τόβαλαν στα πόδια όλοι πατείς με πατώ σε απ' τη σκάλα της πολυκατοικίας με τα άδεια ημιαυτόματα και ετράπησαν προς άγνωστον κατεύθυνσιν
"
Πάνος Κουτρουμπούσης, από Στον θάλαμο του μυθογραφφ, σελ. 148, Οι Φιλύποπτοι Επαναστάτες

Thursday, April 01, 2010

WAYS OF EATING



CHARLOTTE JARVIS & JAMES READ
WAYS OF EATING
2-4 Απριλίου 2010
APOTHEKE

Ways of Eating: Performance, Εγκατάσταση, Κατανάλωση

Tην νέα δουλεια των Charlotte Jarvis και James Read (www.artforeating.com) με τίτλο Ways of Eating, μια αυτο-διαλυώμενη εγκατάσταση διαρκείας, υπο την μορφη τριών πεντάωρων δείπνων παρουσιάζει η ΑPOTHEKE την Μ. Παρασκευή, το Μ. Σαββατο και την Κυριακή του Πάσχα - 2, 3 και 4 Απριλίου 2010.

Η performance είναι κατα κύριο λόγο μια θεωρητική μα και εν τέλει κυριολεκτική κατανάλωση του εξέχοντος κειμένου του John Berger με τίτλο Ways of Seeing , με στόχο την διερεύνηση του πως και γιατί καταναλώνουμε το οπτικό, την τέχνη, καθώς και την αναζήτηση των παραγόντων που επιβάλουν και χειραγωγούν την μορφή αυτής της κατάναλωσης.

Κάθε βράδυ 8 νέοι 'performers' που είτε θα έχουν προσκληθεί είτε θα έχουν κάνει κράτηση απο πριν, θα τρώνε, κοινή θέα, στην APOTHEKE, απ' 'οπου, μεταμορφωμένοι πλέον ως το έκθεμα, θα βρισκοντε, ως προσωπα, ως ρόλοι, ως τελετουργικό και ως είκασμα, υπό το βλέμμα περιέργων, μυημένων και περαστικών.

Και τα έξι πιάτα του δείπνου που θα σερβίρεται κάθε βράδυ μπόρουν να χαρακτηριστούν ως δια της υλης δοκίμια πάνω σε ένα ή περισσότερα από τα θέματα που θίγει ο Berger στο κείμενο του, εξετάζωντας π.χ. πως το νόημα της τέχνης και γενικότερα της εικόνας διαφοροποιείται μέσα απο το πλαίσιο της επαφής μας με αυτή, τους ρόλους του αντρικου μα και του γυναικείου βλέμματος στην παράδοση του γυμνού στην τέχνη, και το πως η διαφήμιση, η τέχνη (και πιθανόν η πορνογραφία) απευθύνοντε στον θεατή.

Πέρα απο το κείμενο του Berger, το Ways of Eating αξιοποιεί και ανατέμνει Θεωρίες Performance (Peggy Phelan), Φεμινισμού (Laura Mulvey, Grizelda Pollock, Tessa de Lauretis etc), κείμενα των Fluxus και την Σχεσιακή Αισθητική του Bourriaud σε μια ρηξικέλευθρη προσπάθεια αναθεώρησης της μορφής της παρουσίας της Θεωρίας στην Τέχνη

H Charlotte Jarvis έχει λαβει μερος σε εκθέσεις στο Barbican, στις γκαλερυ Madler139 και Atlantis στο Λονδινο, στο Big Shed στο Suffolk καθως και στo Διεθνές Φεστιβαλ του Εδιμβούργου καθως και στο Fringe. Είναι μελος της ομάδας ShowFlat ενώ είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο Royal College of Art. Μέσα στο 2010 η Charlotte θα παρουσιασει projects της στο ΒAC, στο Bristol Old Vic, στο Εdinburgh Forest Fringe και ως μέρος της σειράς διαλέξεων 5 x 15 στο Λονδινο.

Ο James Read ειναι ενας λυσσαλέα λαίμαργος δημοσιογράφος, φωτογράφος και τεχνικός οπτικών μέσων με μια απεριόριστη επιθυμία πρόκλησης υπερκατανάλωσης.

Η Charlotte και ο James συναντήθηκαν έπειτα απο μια νύχτα τυχαίου σέξ και απο τότε συνεργάζονται για διάφορα projects, κάτω από τον γενικο τίτλο Art For Eating (www.artforeating.com).

Ways of Eating trailer from Charlotte Jarvis on Vimeo.


CHARLOTTE JARVIS & JAMES READ
WAYS OF EATING
2-4 Απριλίου 2010
APOTHEKE, Κλεάνθη Χριστοφιδη 23, (Πάροδος Λευκωνος), Λευκωσια
Πληροφοριες / Κρατήσεις: 99764816, 99592625 ή http://www.apothekecontemporaryarts.com

Χορηγοί: Bavarian Delicatessen, IPH Foodstuff Suppliers Ltd
Χορηγος Επικοινωνιας: LTV
Η έκθεση ειναι μια συμπαραγωγή της ΑPOTHEKE και της Πηνελόπης Σακοραφου





CHARLOTTE JARVIS & JAMES READ
WAYS OF EATING
2-4 April 2010
APOTHEKE

Ways of Eating: A performance; an installation; a consumption.

Ways of Eating, a new work by Charlotte Jarvis and James Read will be hosted over the Easter weekend (2-4 April 2010) at APOTHEKE. Ways of eating takes the form of a dinner party carried out as a durational and disintegrating installation over five hours on three consecutive nights.

The performance is a theoretical and literal consumption of John Berger's seminal text, Ways of Seeing, exploring how and why we consume art and images and what factors dictate and manipulate the form of that consumption.

Each evening eight new ‘performers’ are invited to eat at the gallery where, transformed into the exhibit, their own roles, rituals and assumptions are scrutinized by the transient audience passing by.

Each of the six courses served is a physical essay on one or more aspects of the Berger text, examining how the meaning of art and images in general is manipulated through the context in which we encounter them, the male and female gaze as played out in the form of the traditional nude and how advertising, art (and perhaps pornography) address the viewer.

Expanding from the text the form and presentation of the performance aspires to draw from and dissect Performance Theory (Peggy Phelan), Scopophilia & feminist criticism (Laura Mulvey, Grizelda Pollock, Tessa de Lauretis etc), Fluxus and Relational Aesthetics (Bourriaud).

Charlotte Jarvis has exhibited at Madder139 and The Atlantis Gallery in London, The Big Shed in Suffolk and performed at the Edinburgh Fringe Festival and as part of the Edinburgh International Festival. Charlotte is part of the ShowFlat collective and is now studying an MA at the Royal College of Art. She will be exhibiting and performing at The Barbican, The BAC, Bristol Old Vic, Edinburgh Forest Fringe and for the 5 x 15 lecture series across London this year.

James Read is a journalist, photographer and visual technician with a fierce sense of gluttony and a desire to provoke overconsumption in others.

Charlotte and James met after a casual sexual encounter and have since been collaborating through the medium of their Art For Eating projects (www.artforeating.com).

Ways of Eating trailer from Charlotte Jarvis on Vimeo.


CHARLOTTE JARVIS & JAMES READ
WAYS OF EATING
2-4 APRIL 2010
APOTHEKE, 23 Kleanthis Christofides Street (Off Lefkonos St.), Nicosia
Info/RSVP: 99764816, 99592625 or http://www.apothekecontemporaryarts.com

Sponsors: Bavarian Delicatessen, IPH Foodstuff Suppliers Ltd
Media Sponsor: LTV
Ways of Eating is co-commissioned by APOTHEKE and Penelope Sacorafos.

Blog Archive