A kind of a "dangerous supplement", marked, scarred on a body, post-orgasmically, always, already in anticipation of (a) crisis OR for a desert avec 'agape'. Mindb(l)ogg(l)ing Noise. "Avalanche, would you share my last pursuit?" (Baudelaire)

Thursday, December 18, 2003

Arche+Here

To loipon kosti; se hereto diadiktiakos, herete to loipon kai panta here. Animporos na hrisimopioiso Ellinikous haraktires, arhizo pou laleis tin grammeni mas foni, ton fo-no / tin apopeira kai to polemiko anakoinothen (dioti "There is Nothing but Trouble and Desire" "ktl, ktl, ktl.") me ta Universal, ah! Evropi - me tin ropi pou egine ormi kai mas parasernei (xana+xana+xana) se mono-pathkia xena, ma pantote dika mas- kai sinehizontas ek tou description, ek tis sparagmenis Summas tou 'Ombiou', xana-lalo: Here.

p.p.s. [Proposed Preliminary Scriptum] O Derrida(s) kapou mila gia touton ton 'here'; as arhisoume to loipon apo tin arche, me ena here, ena akousma, mia foni, gnorimi foni pou akoueis (paratetamena), as arhisoume to loipon me touti tin 'metohi', me touto to daneio.
"Gia prate, gia meta-prate, gia pou tin Kypro fefke"
Eise?

Demetris

No comments:

Blog Archive