A kind of a "dangerous supplement", marked, scarred on a body, post-orgasmically, always, already in anticipation of (a) crisis OR for a desert avec 'agape'. Mindb(l)ogg(l)ing Noise. "Avalanche, would you share my last pursuit?" (Baudelaire)

Sunday, December 05, 2004

un/gift

Den ixera pws na antimetwpisw tin oikeia poutania tis lexis, kai oute to vivlio pou me to opoio se gnwrisa katafere na afairesei tin nevrikotita, tin yperipsomeni evaisthisia. Pws allwste afou den kapnizw Gauloises kai den einai, akoma, haramata. Savvato pros Kyriaki omws ston metagraphea tou tote psahnw symparastasi. Oi filoi mou ehoun koimithei kai einai to varos asykwto:
Egw katheudw kai i kardia mou agrypnei
+
pisti exaskoumeni ston stoiho: To see, purely and simply, without name, / Without expectations, fears, or hopes, / At the edge where there is no I or not-I.



[2. to dwro or post-tea(shhhh!)
To pathos ze me tin kardia, kia mono i kardia ehei shesi me tin zwi kai ton kindyno tis. Ohi i nomothetimeni apo tis apagoreysis noimosyni....Ti noima tha eihan o erwtas kai i omorfia, an den mporousan na xekanoun ton anthrwpo.
]

//staying up late hoping to shift from green;

No comments:

Blog Archive