OPEN BAR
ΥΚ:ΕΜΧ – Η Ομάδα Εργασίας στο Mπαρ του Δημοτικού Κέντρου Τεχνών Λευκωσίας
Στο πλαίσιο του προγράμματος «ΥΚ:ΕΜΧ - Υπό Κατασκευή : Εναλλακτικοί Μουσειακοί Χώροι», που οργανώνουν το Δημοτικό Κέντρο Τεχνών Λευκωσίας, Συνεργασία Ίδρυμα Πιερίδη και το Επιμελητήριο Καλών Τεχνών Κύπρου σε συνεργασία με τις Πολιτιστικές Υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού και της πολυσυλλεκτικής του δράσης, και με πρόδηλη την αναγκαιότητα αναθεώρησης της παραγωγής και της κατανάλωσης πολιτισμικής παραγωγής πέρα από τα εικαστικά, η Ομάδα Εργασίας αναλαμβάνει τη διαχείριση και την επιμέλεια του χώρου του Μπαρ στο Δημοτικό Κέντρο Τεχνών από της 8 μέχρι και τις 12 Ιανουαρίου 2008. Μια σειρά από εκδηλώσεις, πάρτυ και υπηρεσίες θα αποτελούν το πρόγραμμα λειτουργίας του χώρου που έχει σκοπό του να δράσει ως μια ελάχιστη τοπογραφία σύγχρονου πολιτιστικού κέντρου.
Μαζί με την χρήση του Μπαρ ως χώρου συνάντησης για καφέ ή ποτό και εστιατορίου, η Ομάδα Εργασίας θα προσφέρει υπηρεσίες Καλλιτεχνικής Διαχείρησης (photocopy, printing, μεταφράσεις, συμβουλευτικές υπηρεσίες). Το Μπαρ θα παρέχει και δωρεάν πρόσβαση στο διαδύκτιο σε όλους. Καθημερινά ο χώρος θα λειτουργεί επίσης, από τις 3-6 ως seminar room και ερευνητικό κέντρο για θέματα που απασχολούν τους καλλιτέχνες και παραγωγούς πολιτισμού, καθώς και ως έκτατος χώρος προβολών και εκθέσεων. Έτσι γίνεται μια προσπάθεια να επαναπροβληθεί η έννοια της άμεσης επικοινωνίας και διαλόγου εκτός των round table, των forums και των οριοθετημένων διαλέξεων στο χώρο της τέχνης. Στο Μπαρ θα φιλοξενηθεί μια από τις συζητήσεις του προγράμματος του ΥΚ:ΕΜΧ καθώς και πρόγραμμα προβολών Κυπριακών ταινιών της δεκαετίας του '80 με τον γενικότερο τίτλο “Stray to Video”.
Το πρόγραμμα “Τhe Artist as DJ” θα κλείνει τις περισσότερες βραδιές με πάρτυ και νέες μουσικές από καλλιτέχνες-DJ όπως ο DJ Zen, η Ομάδα Εργασίας, και ο Στέφανος Καράμπαμπας.
Το Σάββατο 12 Ιανουαρίου επίσης ο Αυστριακός καλλιτέχνης και φιλόξενουμενος του UNDO αυτό το χειμώνα στην Κύπρο, Bernhard Fuchs θα παρουσιάσει την δουλειά του και ο ζωγράφος Νικόλας Σφήκας θα μιλήσει για τη τέχνη και το σκάκι.
Αναλυτικά το πρόγραμμα:
Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2008
19:00 – Stray to Video (Κυπριακά Βίντεο της Δεκαετίας του 1980)
21:00 – The Artist Αs DJ – Ομάδα Εργασίας
Τετάρτη 9 Ιανουρίου 2008
19:00 – Πρόγραμμα προβολών με τίτλο I'M MARXIST WITH GROUCHO LEANINGS
Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2008
11:00 – One Day School
20:00 – Συζήτηση - Αλμυρή Ησυχία: Μορφές (της απουσίας) του Κριτικού Λόγου
Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008
20:00 – Εγκαίνια εκθέσεων:
Guest and Host = Ghost (επιμελητής: Κωνσταντίνος Ταλιώτης)
Curating the Virtual (επιμελητής: Χρυσταλλένη Λοϊζίδου)
Isolomania (επιμελητής: Helen Black),
21:00 – The Artist As DJ - DJ ZEN
Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2008
19:30 – 2nd UNDO Talk: O Bernhard Fuchs παρουσιάζει την δουλειά του
20:30 – Xορός / Βίντεο Performance ‘Δωμάτια Γεμάτα Σύννεφα’ από την Echo Arts
21:00 – Νικόλας Σφήκας
22:00 – The Artist As DJ - Στέφανος Καράμπαμπας
Για περισσότερες πληροφορίες: demetris_taliotis@yahoo.com
www.omadaergasias.org
Δημοτικό Κέντρο Τεχνών Λευκωσίας, Συνεργασία: Ιδρυμα Πιερίδη
Αποστόλου Βαρνάβα 19, Λευκωσία, Κύπρος
Τηλ: 22797400, Φαξ: 22432531
A kind of a "dangerous supplement", marked, scarred on a body, post-orgasmically, always, already in anticipation of (a) crisis OR for a desert avec 'agape'. Mindb(l)ogg(l)ing Noise. "Avalanche, would you share my last pursuit?" (Baudelaire)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Blog Archive
-
►
2003
(7)
- December 2003 (7)
-
►
2004
(261)
- January 2004 (22)
- February 2004 (18)
- March 2004 (43)
- April 2004 (30)
- May 2004 (29)
- June 2004 (16)
- July 2004 (14)
- August 2004 (15)
- September 2004 (11)
- October 2004 (30)
- November 2004 (21)
- December 2004 (12)
-
►
2005
(26)
- January 2005 (4)
- February 2005 (6)
- March 2005 (3)
- April 2005 (3)
- May 2005 (3)
- June 2005 (3)
- July 2005 (2)
- October 2005 (1)
- December 2005 (1)
-
►
2006
(165)
- January 2006 (1)
- February 2006 (1)
- May 2006 (3)
- June 2006 (11)
- July 2006 (23)
- August 2006 (3)
- September 2006 (16)
- October 2006 (31)
- November 2006 (35)
- December 2006 (41)
-
►
2007
(353)
- January 2007 (58)
- February 2007 (40)
- March 2007 (46)
- April 2007 (27)
- May 2007 (20)
- June 2007 (24)
- July 2007 (30)
- August 2007 (23)
- September 2007 (21)
- October 2007 (42)
- November 2007 (18)
- December 2007 (4)
-
▼
2008
(153)
- January 2008 (16)
- February 2008 (33)
- March 2008 (25)
- April 2008 (11)
- May 2008 (14)
- June 2008 (8)
- July 2008 (2)
- August 2008 (3)
- September 2008 (4)
- October 2008 (5)
- November 2008 (18)
- December 2008 (14)
-
►
2009
(151)
- January 2009 (16)
- February 2009 (20)
- March 2009 (21)
- April 2009 (11)
- May 2009 (15)
- June 2009 (8)
- July 2009 (12)
- August 2009 (3)
- September 2009 (8)
- October 2009 (12)
- November 2009 (10)
- December 2009 (15)
-
►
2010
(82)
- January 2010 (7)
- February 2010 (10)
- March 2010 (6)
- April 2010 (8)
- May 2010 (7)
- June 2010 (10)
- July 2010 (6)
- August 2010 (4)
- September 2010 (3)
- October 2010 (7)
- November 2010 (10)
- December 2010 (4)
-
►
2011
(114)
- January 2011 (5)
- February 2011 (14)
- March 2011 (34)
- April 2011 (16)
- May 2011 (14)
- June 2011 (4)
- July 2011 (6)
- August 2011 (11)
- September 2011 (6)
- October 2011 (2)
- November 2011 (1)
- December 2011 (1)
-
►
2012
(9)
- April 2012 (1)
- September 2012 (1)
- October 2012 (6)
- November 2012 (1)
-
►
2013
(3)
- August 2013 (1)
- October 2013 (1)
- December 2013 (1)
-
►
2014
(10)
- October 2014 (3)
- November 2014 (1)
- December 2014 (6)
-
►
2015
(5)
- January 2015 (3)
- February 2015 (2)
-
►
2017
(1)
- September 2017 (1)
16 comments:
''παραγωγούς πολιτισμού'' ένεσιει έστι πράμα.
Says who?
en kserw an o/i prwtos/i poster tha exi tin evgenia+tin wra na mas diefkrinisi iponooumena tis protasis tou/tis. However, prwsopika en tha diafwnisw me ti siggekrimeni topothetisi.
And while i am here: akoma je na imoun kipro, en tha epienna pote se event tou opiou i organwtes proothoun tin sfagi ke ti vrwsi=tin kakopiisi ke to thanato twn zwon, je to oti to siggekrimeno part stin selida sas itan ipo tipo "astiou" i "sarkasmou", vriskw to akoma pio apogoiteftiko,
mes tin anoisia tou.
krima.
kind regards
Evangelia
@evangelia: oute jai egw tha epiena pote se synaxi organwmeni pou fanatikous pistous se dogmata, pou mesw tous oriethetoun to ti en themito, ti athemito, ti epitrepete, ti oi, ti einai politsmos kai ti oi analoga me ta dika tous stena proswpika kai akampta - diladi hwris ti dynatotita emfanisis geliou i estw hamogelou sta proswpa tous pera apo ta in-jokes twn- pistevw (eglepe ma jai eshepe mas aman de toutoi eidan ti jai avant-garde enan prama) opote touche.
alla mias jai eimai dame: afou symfwneis, pws jai symfwneis? en endiaferon na mathoume.
na pernas kala.
Epetrepse mou na pw thkio tria pramata oso afora to prwto meros tou post sou, je to telefteo meros na to paravlepsw epidi en polla megalo subject je en nomizw na en dame o topos i wra na kamoume etsi dialogo.
To post mou panw, itan polla ksekatharo nomizw. Ipa “en tha epienna pote”, emilisa gia ton eafto mou. En ipa oti “en epitrepete” I oti “enen politismos”. Politismos gia kapious ine px to na vlepoun ena demeno skeletomeno skili na pethenni se mia gallery je na to vlepoun san “texni” je na men vrethete ena plasma na ksidisi ton shillo je na ton pari esso tou je na ton taisi je na ton prostatepsi. O kalitexnis pou ekame to siggekrimeno ergo, o Vargas, oxi mono eksakolouthi na exi portes anixtes se “topous politismou”, alla ekproswpise je ti xwra tou se (“sovaro”) paggosmio politistiko event, me tis evlogies tis kivernisis tou. An perimenis pou mena oti tha dextw to siggekrimeno ergo san “texni”, ite apo ton kalitexni pou to ekame, ite apo tous theates pou ekatsan jame apragoi, sto onoma opiodipote “fileleftherismou”; tote protimw na me apokalesis “”fanatiki pisti se dogma / pou mesw tou oriothetw blah blah blah, analoga me ta dika mou stena prosopika ke akampta”, epidi en kati pou en to dexome san athrwpos. En tha apologithw pou en mporw na dw to gelio i to xamogelo se notions pou prowthoun tin kakopiisi twn zwon, sto onoma kanenos politismou.
Otan eteliwsa to post mou panw me ti leksi “krima”, I leksi en exrisimopiithike apaksiotika. I leksi exrisimopiithike ws eksis: en gegonos oti den ginonte polla pramata sto xwro tis (aftovoulis) sixronis ekfrasis stin kipro, gia pollous logous pou enen twra tis wras, je egw san individual xerome na vlepw protovoulies aman exoun kati na poun omws, je den ine apla mental masturbation.
To “krima” pou ipa panw, ennoousa to, epidi oso endiaferon ivra px ena siggekrimeno meros toutis tis diorganwsis, toso apogoiteftika otan to epsaksa parapanw sti selida sas me tin a-noisia tou epimaxou simiou. Giafto ipa krima.
Kapou ipes sto post sou sto blog gia tin ellipsi kritikis skepsis blah blah, vriskw llio antiksoo to oti se mia fwni pou antitithete se kati, I antidrasi sou ine pws I fwni pou antitithete en “steni ke akampti”. Isws prwtou arxisis na milas gia kritiki skepsi, na katalavis kapia pramata se praxtiko epipedo? Px, pramata sta opia antitithese logo kritikis skepsis, apla en ta stirizis. Opws egw en tha erxomoun pote se touto to event an imoun kipro. I leksi anoisia pou exrisimopiiasa panw, itan kiriolektiki, alfa steritiko sin noisi, I ellipsi tis noisis. Ivra polla atopa elafro ek merous jinou pou evale sti selida sas tin siggekrimeni “sintagi” me toso a-skefto tropo, diakwmodontas tis kakopiisi twn zwon, sto onoma opioudipote politismou. En tha mporousa na parw sovara jino to atomo, oute na epikrotisw tin prospathia tou. Touto en prwsopiko, stirizw to, je en me enoxli na me pis opws se volefki se mia salto mortale prospathia dikeologisis twn adikeologitwn.
Gia sena mpori I sintagi twn pethammenwn zwon na en politismos, je gia ton Vargas to na kami starve to death ton skillo stin gallery en politismos, egw efxaristw alla etsi politismo en tha parw.
Touta ennousa me to post mou panw, tipote pio polli, tipote pio llio.
kind regards
Evangelia
ps-en kserw an ides ta "Behind the mask" je to "Earthlings", an den ta ides rikse tous mia matia kapote.
to trailer tou behind the mask:
http://www.youtube.com/watch?v=04ENiyauuco
olokliro to earthlings:
http://veg-tv.info/Earthlings
I ithelimeni apousia sou apo to dialogo (ean isoun kypro, panta) gia logous dogmatikous (i monoplevri anagnwsi enos kommathkiou tis slidas tis omada ergasias, monoplevri opws oriothetimeni sto ti perna stin ennoia politismos jai ti oi - jai to fai en ena polla megalo kefalaio- jai ara kat avasin steira dogmatiki) akyrwnei opoiadipote dikaiolgisi gia mena. alla opws eipa jai prin touche. me geia sou jai hara sou.
oso gai to deftero: dame en o topos. alla dierwotume ti mporeis na ypostirixeis ektos tis emmonis stin hortofagia sta plaisia politistikis paragwgis. gia na men pame na miloume gia ideologika elenhomena jai apomonomena pseugadia politismou jai mono (to provlima tis paragwgis stin kypro)
en na dw tis tainies pou ftomadas - vourw twra.
Ρε φίλε μου... τα σημαντικά εν μας τα είπες.
Εν να σσιει όππεν μπαρ;
Ως ίντα ώρα εν ναν ανοιχτο;
Oti pareis mia lira - anoihto sioura ws tis 11:00 jai ean synahtieite meiniskoumen anoihtoi wspou paei.
i igia ke i xara en omorfa dwra sti zwi, efxaristw gia tis efxes ke twn dio.
Antilamvannese tin topothetisi mou san “emmoni stin hortofagia”, arnoumenos na dextis oti sti selida tis omadas ergasias oxi mono proothis tin kakopiisi ke ti sfagi twn zwn, alla diakwmodis tin episis. Poso xronwn ise, 25? 26? 30? Poses fores mesa se touta ta 25,26,30 xronia epies se ena sfagio, je na katsis jame minimum 2 wres sinexomenes, je na dis innampou ginete jimesa? Kamia enen? Poses fores epies se farmes minimum 2 wres sinexomenes, je na dis pws zousin touta ta plasmata jimesa? Kamia enen? En dikewma sou an thelis na proothis tin kakopiisi je tin sfagi twn zwon sti selida sou je sevome to touto, je en dikewma sou an to thewris astio je na to diakomodis je sevome to touto, alla men perimenis oti den tha vrethoun atoma na men stiriksoun mia (kata ta alla kali) prospathia sou, logo toutou tou pramatos. Allo to na sevese ttin eleftheria tou allou, je allo na stirizis tis praksis tou. Oso afora tous “paragwgous politismou” varke na mpw se etsi dialogo pou to internet, an kegese toso polla na to sizitisis pou en na ise londino stile mou ena email na pame gia kafe je sizitoumen to jame.
kind regards
Evangelia
1. eimai shedon trained hasapis. alithkeia. ws to marti teliwnw.
2. en diakomoda tipote i selida me tin syntagi sto omadaergasias.org. tounantion prootha sovara ena kommati politistikis paragwgis pou logo katigorioopoiisewn jai p.c. meiniskei ektos mesa pou kappoeis pio apodehtes politistika domes.
3. antilamvanwme tin topothetisi sou ws dogmatiki (stin prokeimeni periptwsi hortofagiki alla en en touto pou paizei rolo).
3. steil mou to email sou - alla pistefkw oti en endiaferon touti syzitisi na ginei 'demosia'. estw...
αν είσαι παραγωγός, τζαι ο πολιτισμός βιομηχανία, ένισε παραγωγός είσαι κυπραίος πσεφτοαρχιτέχτονας που χτίζει σπίθκια τζαι όι κόνσεπτ τζαι ο καλλιτέχνης σουβατζιής. παραγούς πολιτισμού του ''οππεν μπαρ,των κοκτειλ,των εγκαινίων που το γαλανό''. Αλλά αν σου πω τούτο εν τέχνη, τζαι πω σου εγώ είμαι του stuckism εννα με πεις δογματικο επειδή είπα ''ενεσιει έτσι πράμα'' που εκτός τζαι εκτος τζαι αν αν προσέξεις την απάντηση σου εννα μπορω να σε πω τζαι γω δογματικο τζαι άκαμπτο.
Τζαι ννα μου πεις εσού ακούεις Μπράιαν Όστιν Γκρίν τζαι είσαι νάκκο ππουννίας, νάκκο αρκούδας τζαι καμπόσο λλίος τζαι επειδή είμαι εννα σου πω touche που τα τωρά. Τελοσπαντων επειδή ειμαι νάκκο λλίος τζαι έχασα τελλια την υπόθεση, η ουσία ενι πως καρτερώ να σου πω touche γιατί είμαι νάκκο λλίος τζαι θέλω να μάθω. Ήδη τωρά ασπούμε έκαμα ολόκληρω πείραματα σκέψης με μπραιαν οστιν γρκιν, δογματα τζαι αυτοβουλη συγχρονη εκφραση. συρνω όφκερες για να πκιαω γεματες βασικά, χωρις δόλο.
Petaxe to shipeto.
kalan evangelia, to epixeirima sou mporei na ginei dekto mono an se apasxolei exisou me tin gerimi tin sheftalia to oti gia tin paragwgi riziou i kafe i fanellwn i xerwgwti kakopoiountai athrwpoi.
Dimitris:
1- en na sou akkasw ti moutti sou (gia na men megalwnni kathe fora pou leis psemata) :D
2 – ekamen ta shioni :D
3- ekames ta shioni :/
4 – avrio pou en na aniksw emails
anonimi,
anonimos noumero dio:
en polla trendy notion to fair trade enen?
Pe mou, ikseres je prin 15 xronia toutin tin orologia?
Na sou episimanw evgenika kati pou sou diefige: oti en ipa tipote me skopo na gini dexto i na men gini dexto; ipa jino pou niwthw, je jino pou pistefkw.
Esi mporis na vlepis “mia gerimi sieftalia”. Egw thwrw alla pramata pou pisw tis. Je epidi esi vlepis mia “gerimi sieftalia”, en prokite na mpw sti diadikasia parapanw sizitisis mazi sou, en askopo epidi katikoume se diaforetikous planites. Sto diko mou en iparxoun “gerimes sieftalies”, epidi iparxi to ti en poupisw tous.
Ps - Emena o logos pou grafi anonymous pou panw, en epidi en exw blog. To Evangelia itan sxedon axriasto, giati jinoi pou me kseroun katalavoun anyway pios mila.
Esi inta dikeologia eshis na mou apefthinis to logo anwnima?
*taxa aporimena matakia* ;)
Kind regards
Evangelia
Egw en se xerw - to evangelia ara en kalodehoumeno dioti to polin anonymiliki syhizei me.
Alla en krima pou en mporeis na dehteis oti eimai sta prothyra nasou milw jai ws trained hasapis. Epanalamvanw: teliwnw to marti. En ta courses tou ginger pig (mias jai eisai londino) fyi.
I kouventa me to fair trade omws en endiafron: pou stekeis esy apenanti tou se shesi panta me events p.h. pou ehoun fanelles gia poulima ws art objects? En na tis egorazes (nooumenou oti aresan sou jai theleis na stirixeis) estw jai ean den itan fair trade, organic, vegan etc etc?
Gia to 2 sou en eimai polla siouros. Mallon it kick started mian atypi erevna gyrw pou ta sheftalia - estw jai se aytistiko epipedo filwn jai gnwstwn. P.h. oi hriseis tis panas, to megethos tis sheftalias, sheftalies flambe, sourcing....
Ax re Dimitri, en mporis na fantastis poso varke na mpennw se etsi sizitisis pou to internet.
Ipes:“Alla en krima pou en mporeis na dehteis oti .......fyi.”
An je ime city child ixa tin evlogia i giagia ke o pappous pou ti mia plevra tis ikogenias na zoune se xwrio tis kiprou, pou jina ta mikra ke ksexasmena sinithws stous xartes. O pappous itan metallorixos, je extos pou jino mazi me ti giagia itan gewrgoi ke ktinotrofoi. Otan imoun polla moro, prin na arxisw na “katalavennw” je na kamnw formed solid concepts ktl, egine ena mikro peristatiko pou mou emine tote mesa sto nou. Prepi na imoun pas ta 2-3 xronwn ke epiame sto xwrio gia ikogeniaki sinevresi, je eproseksa oti I giagia en etrwe pou to fagito, je akousa ti mana mou na lei se mia alli filoksenoumeni oti i giagia en etrwe pou ta zwa “ta dika tous” otan ta eperne o pappous gia sfagi+vrwsi. Tote mesa sto nou mou ekatalava pws kati pai lathos me touto oullo to notion tis vrwsis, alla en emporousa na katalavw akrivws ti simvenni. Allo peristatiko pou thimoume, itan otan giro sta 8-9-10 xronwn epia me ti giagia mou sti stani gia na dw to katsikaki pou itan na gennithi. Je vasika akoma thimoume tis skines me ti giagia gonatismeni xame na voitha to zwo na gennisi, je thimoume posi xara ekama aman ida to katsikaki na stekete koutsa sta podarakia tou. Nomizw oti jini itan i mera pou ekatalava giati I giagia mou “en etrwe pou "ta zwa tous” otan ta eperne o pappous gia sfagi. Itan epidi logo tis kathimerinis tis trivis -estw je an itan mia amorfwti gineka akadimaika milwntas- esiniditopiise ta ennooumena. Oti nai men mpori na men ine san emas touta ta plasmata, parola tafta exoun sinesthimata, exoun noisi -estw je an den ine opws tin kamnoume emis defined-, je ipoferoun otan ta anaggazis na ponoun je ta vasanizis. An sou fenonte a-sindeta touta pou sou lew me to sxolio sou panw, mporw na sou pw oti egw en ta vlepw ws tetia.
Ipes: "I kouventa me to fair trade omws en.........etc?"
Otan evrethika mes to telos tou 90 mprosta pou to “Myra” tou Marcus Harvey kathws ektithetoun sto Verolino eniwsa tin idia naftia-apogoitefsi pou eniwsa otan ida to photo documentation apo tin “ekthesi” tou Vargas to 2007. En iparxi to “nooumenou oti aresan sou je thelis na stiriksis” san ksekarfwto notion, mono tou, xwris sisxetismo me to ti eshi pisw tou. En tha agoraza ena creative t-shirt pou ti vasi erapsan ta mwra stin kina, opws en tha agoraza ena dermatino sakkaki. Je en touto pou en ekatalave panw o/I anwnimos dio: oti to na se endiaferi to well being twn zwon en eksisonnete me to oti adiaforis gia ton anthrwpo. (je sxedon eknevrizi me to suggestion ek merous kapiwn anthrwpwn toutis tis eksiswsis, ite to kamnoun sta isha ite "paraplerws")
Ipes: "Gia to 2 sou en............sourcing"
Egw stekome allou, esi allou. An den ipirxe I siggekrimeni anoisia se jina pou diavasa sti selida sou, an imoun kipro itan na pernousa estw je ena giro pou to event je itan na ferw je allous creative anthrwpous mazi mou. Pou ti stigmi pou en i kakopiisi je i sfagi twn zwon jame omws, je oxi px ta kserotiana -alevri, zaxari, nero, ladi, kanella- san “politistiki praksi” (ta opia peran pou “politistiko element” exoun je pio polla notions pisw tous oso afora to kipriako folklore ke mithoplasia me tous kalikatzarous, to opio px en ena pou ta concepts pou erevnisan ikastika ekseretikoi antrwpoi opws ton Xampi ton Xarakti) en dead end.
Kind regards
Evangelia
Post a Comment