A kind of a "dangerous supplement", marked, scarred on a body, post-orgasmically, always, already in anticipation of (a) crisis OR for a desert avec 'agape'. Mindb(l)ogg(l)ing Noise. "Avalanche, would you share my last pursuit?" (Baudelaire)

Friday, October 01, 2004

To live a thousand years in a wink. (...) Nor began nor ends anything

Etsi apla pro-logika para-loga, synithes en diastoli hordes, daktyla pou pliktrologoun tin dikaiologia tou soundtrack, matia pou kleinoun kai heili pou den tha enwthoun, pote xana, etsi, opws that's it, me pathitiko to kapnisma kai energo, pia, xana, to whiskey, stin siwpi tis skonis kai twn leromenwn astragalwn, me ta myala sta parka tou genari (christo, a.m., kosti: re/member) me to imerologioko fthinopwro na zitaei voitheies, ta idia intermezzo kai ta idia bar, savvatokyriako xereis poso se misisa - ohi etsi, ohi pia:

M' amour, m' amour
what do I love and
where are you?
That I lost my center
fighting the word.
The dreams clash and are shattered-
and that I tried to make a paradiso
terrestre.


'Ton teleftaio dromo tha ton kanw monos' - Ta oneira sygkrouontai / kai kommatiazontai- / ki egw prspathisa na plasw enan paradiso / terrestre.. Imeros anex-art-isias. Epi-strefw, bi-social agape mou, sto allothi tis pistis tis glwssas atona ma opws mystika kai isiha me to Manhattan poria stin kathisihastiki agkali sou. Enw dipla polousan pastourma.

Ena fantasma -indeed- planietai, planevwntas mas olous pou arnomaste na min pistepsoume stin nomismatiki axia tou Ezra=Fool who would set a term to love's madness (...) No, now while it may be, let not the fruit of life cease, panw ap tin ope tou Eu. Panw apo to Euros tou (h)ER...

Here-to sadated me hamogelo kai aporia Pentzikiki apo tin poli kai tin polli leilasia twn dromwn apantw I skoal to the eyes as grey-blown mere (...) Wining the ghosts of yester-year.

No comments:

Blog Archive