A kind of a "dangerous supplement", marked, scarred on a body, post-orgasmically, always, already in anticipation of (a) crisis OR for a desert avec 'agape'. Mindb(l)ogg(l)ing Noise. "Avalanche, would you share my last pursuit?" (Baudelaire)

Wednesday, December 02, 2009

ΚΥΨΕΛΗ
























+ something I learned from Ikaros

Μια μπαλάντα για τον Τζορτζ Μπεστ

«Εκμηδενίστηκε η ορμή μου
Έγινε χιόνι το κορμί μου
Από μια εικόνα κρεμαστή
Χρωματιστή
…..
Από 'να ποδοσφαιριστή
Που σφυροκόπαγε τη βροχή
Θεέ μου με τι ψυχή.
Γινόταν ο ίδιος πάθος
Εικόνα και βροχή.
Μες στην τηλεοπτική μου
συσκευή.
…..
Ο Μπεστ υπήρξεν ο...
υπήρξεν ο...
καλύτερος!
Ο Μπεστ υπήρξεν ο...
υπήρξεν ο...
καλύτερος!
…..
Έτσι θα τραγουδάνε τα παιδιά
Της Αλμερίας.
Αλλά και της Αγγλίας.
Της Αλβανίας, της Αρμενίας
της Τασμανίας και της Δανίας
σε μια εποχή μελλοντική.
…..
Ο Μπεστ υπήρξεν ο...
υπήρξεν ο...
καλύτερος!
Ο Μπεστ υπήρξεν ο...
υπήρξεν ο...
καλύτερος!
…..
Κι όσο για μένα
Έτσι καθώς θα 'μαι χωμένος
στην πατρική μου γη,
οι απόγονοι,
θα 'ρχονται κάθε Κυριακή,
να με ποτίζουν έρωτα,
ψωμάκι και βροχή.
…..
Κι όταν θα σουρουπώνει
Θα στέκουν μπρος μου προσοχή,
(Οι απόγονοι)
γιορτάζοντας το πάθος μου,
για μια φωτογραφία χρωματιστή.
Γι' αυτόν τον Γεώργιο Μπεστ
τον ποδοσφαιριστή».

Μανος Χατζιδακης

+ CINEMA ATTIKA - PLATEIA AMERIKIS - OCT. 2007


No comments:

Blog Archive