A kind of a "dangerous supplement", marked, scarred on a body, post-orgasmically, always, already in anticipation of (a) crisis OR for a desert avec 'agape'. Mindb(l)ogg(l)ing Noise. "Avalanche, would you share my last pursuit?" (Baudelaire)

Friday, May 28, 2004

being not beckett (notes for a script)

[Ypervaros, yet not priskas, oinopwtis apogevmatinos me tsigaraki sto heri. Diathlwmenos ilios sto progouli kai sto stithos tou. Ta matia tou paramenoun sto skotadi. Sigomourmourizei:]

Apopse toso monos na 'mai,
kai 'sy na leipeis makria
san na 'nai twrato thymame
to teleftaio otan mou 'pes ehe geia.
Itane 3 thymame Aprili,
kapoia Deutera erwtiki,
kai itane kapou pros to deili
otan dakrysame sto teleftaio fili
(...) [Teleftaia goulia krasi me dyskolies stin anapnoi]
Kapote kylage to aima
mesa stsi fleves mas kafto
twra symvolaio me to psema
ehoume kanei esy ekei
kai egw edw [x2]
M afti tin nyhta wra mia
opou ki an eisai tha aisthantheis
to kalesma mou san mia ypopsia
mes to sotadi mes ta tyfla na se kalei
mes ta tyfl...mes sto sjkotadia sta tyfla na se kalei
Megalwse mes ta salonia kai emathes
sto parko me ta peristeria
me ton aliti pou emplexes ti gyreves
afropsaro sta fouskoneria.

[Megali goulia. Teliwnei to potiri ma me dyskolia anapneei - mallaxeis sto stomahi apo oti fenetai kathysihatsikes.To garsoniperna kai o irwas zita ena whiskey - psithirista, perisotero me sign language. Vlepoume to dromo, aftokinita na pernoun me megali tahitita, kopoeles na pernoun sta pezodromia, apogevma - o ilios dyei. Ena potiri whiskey mpenei sto palano. Cut single shot o irwas na vlepei to whiskey. Xana psithirista:]

There were time and you want to be free
My love is growing stronger, as you become a haven to me
Oh I've been loving you a little too long
I dont wanna stop now, oh
With you my life,
Has been so wonderful
I can't stop now
There were times and your love is growing cold
My love is growing stronger as our affair -affair- grows old
I've been loving you a little too long, long,
I don't want to stop now
oh, oh, oh
I've been loving you a little bit too long
I don't wanna stop now
No, no, no
Don't make me stop now
No baby
I'm down on my knees Please, don't make me stop now
I love you, I love you,
I love you with all of my heart
And I can't stop now
Don't make me stop now
Please, please don't make me stop now
-Good god of mine.

[Monoroufi katevazie to whiskey. Cut to opposite me ton ilio na ehei dysei kai ena portokali ektyflwtiko na hrwmatizei tin atmosfaira.
Fade to black.
No titles.
END.]


No comments:

Blog Archive