A kind of a "dangerous supplement", marked, scarred on a body, post-orgasmically, always, already in anticipation of (a) crisis OR for a desert avec 'agape'. Mindb(l)ogg(l)ing Noise. "Avalanche, would you share my last pursuit?" (Baudelaire)

Friday, May 14, 2004

pharmakobenjaminiko har(a)/ma(') OR '28' + '103'

/29/ear

pinwntas lefko bordeaux kai akougwntas pop gay tragoudia xana trehw xana mama, xana xana ni(t)sou mou, sou, tou se monolokektismous kai oligolekta gia na existathmisw to elima twn tsapismatwn sou, 04:00 to prwi se anametadosi me to mple tou ouranou na prosferei to polypothyto.
anoigw parathyrw-
You told me that you loved me
I know wherer and when
Come sunrise, suprise suprise
The joke's on me again
You know I don't care
Keep it hidden better
Did I say the world was fair?
I thought I was just the guy
For you and it would never end
I thought we were supposed to be
Like glue

o yperwos karouzos me ta erwtevmena ellinika tou me sprwhnei stin twrasini mou khora- exargyrwnw (gia mena pia) stoihomythies kai tragoudia, kala, tou ITE tragoudia, twn "lovers of perfection alone", tis aiwnias efinias - opws efivaio, opws PATTA!- tis efivias tis monimis ptwsis.

"FILOSOFWNTAS
...egkataleipoume ws ena simeio to zwo. Ma omws
to ainigma oloena paflazei stin kardia mas"

Isws kai gia touto, me logismous nothous, me genoi oute tou en oute tou dyo
apantw tis, me Eterohrnismeni Psifo
Ξέρεις τι πάει να πεί να σε
Κνίθει η ζάμπα σου η
Πεζεβένγκισσα;-
Που μία θωπεύει την μία καί μία
Την άλλη
Μες τις στράτες, μες τα καρτερίμια της Xώρας
κι
Εντός των κοτλέ παν
Τελωνιων σου

Πε’ μου καλό τωρά
Που
(Mε το Στόμα γεμάτο Σπυρία –
Oμπκια Γαιματαριες
ID
ιοματικα)
ποία γλώσσα να μνημονεύσω, ποία να κρατήσω ζωντανή.

--estw jai meso
do
jei
kai apo ton siomeno syrmo;

meta ton kafe katevika apo to podilato,
This, my saddest song
I wish I could see you
I wish I could sleep
Erasitehnis tou Pragmatikou
mono kai mono gia ta vlemmata twn platine kastanwn me tis gyalisteres epidermides kai ta asymetra kouremata, pou stin agkali tous ehoun to plekto pull-over, Mai mina
enw egw xeniktw stin poli kai stous ahnistous dromous pou me to aktaiwrio taxi oi alkoolikoi lygmoi mas epestrepsan sto dwmatio ekino tou xenodohiou me tin mespilia sto parathyro.

Psahnwntas me ta arga mou daktyla to skandalo, sto krevvati (Book and harlots can be taken to bed - Walter Benjamin, One-way Stret) afou me afises se aflogistiki eaftologia.

ean synehisei touto tha prepei na vrw tis 10.99 gia to tavri panw apo to bar.-

No comments:

Blog Archive