A kind of a "dangerous supplement", marked, scarred on a body, post-orgasmically, always, already in anticipation of (a) crisis OR for a desert avec 'agape'. Mindb(l)ogg(l)ing Noise. "Avalanche, would you share my last pursuit?" (Baudelaire)

Thursday, January 25, 2007

Μαζεύκω Ιστορίες (A Memoir to the Ombion Master)

Εχτές εκάθουμουν στο coffeeway με τον ορέστη, τον σώτο, τζαι τον njester. Eσυζητούσαμεν τα τάνγκια τζαι τον δημήτρη ταλιότη, τζαι εγελούσαμεν. Σε κάποια φάση αρκέφκαμεν να λαλούμεν ήνταλος εγνώρισεν ο καθένας μας τον δημήτρη. Τζαι είπαμεν να τα γράψουμεν δαμε, τζαι να γράψετε ούλλοι σας για την 1η σας επαφή με τον όμπιον μάστρο. Μαζεύκω ιστορίες, πέτε τζαι την δική σας.

(Dem, εν δικαιούσε να απαντήσεις, εν τίπου obituary, μπορεί μετά που τούτο να αρχίσεις την καριέρα σου ως πολιτικός).

Εγώ εν ‘εγνώρισα’ τον δημήτρη ποττέ, ήμαστουν στο ίδιο σχολείο, απλά τζείνος ήταν 3 χρόνια πιο μεγάλος μου τζαι έκαμνεν παρέα με τον αρφό μου, τον κώτσιο. Είχαμεν κάμει τζαι έναν θέατρο μαζί, αλλά εν του επολλο μίλουν επειδή ήταν αρκετά φοιτσάρικος, τεράστιο αφρο μαλλήν, καμπανέ παντελόνια, τζαι φονακλάς. Επίσης εν επολλο άρεσκεν του αρφού μου να ασχολούμε με τους παρεές του, γι’αυτό, γενικά, εν εμιλούσα του Τάλα. Αλλά αθημούμε εναν καλοτζαίρη, που ήμουν 16 τζαι ο αρφός μου ήταν στο 2ο του χρόνο στρατό, τζαι είχα πάει αμερική για 6 εφτομάδες. Εγύρισα Κύπρο τζαι εκάλεσεν με ο κώτσιος να πάω ‘35º 33º’ μαζί με τζείνον, τον δημήτρη, τζαι την ελένη. Εχάρικα πολλά που ήταν να πάω, αλλα αντρέπουμουν τζιόλλας, εν είχα πολλήν θάρρος που ήμουν μιτσιά. Φτάνουμεν τζιάμε, καθόμαστεν, τζαι ο Τάλας τζαι ο Κώτσιος εμπήκαν αμέσος σε συζήτηση. Γύριζει η ελένη, πρέπει να με λυπήθεικεν, εν πάντα πολλά καλή σε έτσι καταστάσεις, τζαι λαλεί μου:

- Ε, Αλεξάνδρα, άκουσα οτι επήες Αμερική?

- Ναι, λαλώς της εγώ, πολλά νρτοπαλά (εν επίστευκα οτι εμίλαν για μένα ο αρφός μου στους φίλους του). Πού το ξέρεις?

Τζαμέ που ενόμιζα οτι εν με άκουεν ο Τάλας, γυρίζει τζαι φονάζει

- ΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ!

Ο κώτσιος εφίρτικεν.
Εγώ εν εξαναμίλησα τζείνην την νύχτα.

The rest, as they say, is history.

4 comments:

christos said...

twra egrapsen to je to ombion.

Anonymous said...

egelasa pou to ethkiabasa. Jai egirisan oi fitites pou kathonte dipla mou jai thorousan me. eimai sthn bibliothiki.

Anonymous said...

pano sta pezodromia ths lefkosias ktizoun paragkes

andraias said...

xaxaxaxa

Blog Archive